Известие

Collapse
No announcement yet.

объркани функции на бутона за вътрешна циркулация

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • объркани функции на бутона за вътрешна циркулация

    При активиране не чувам клапата както беше преди.
    Също така преди вентилатора се усилваше а сега е
    точно обратното намалява. Ако климатроника се управлява
    от компютър мога ли да го рестартирам или е нужна
    диагностика?

  • #2
    Първоначално публикувано от fastedy Покажи съобщение
    При активиране не чувам клапата както беше преди.
    Също така преди вентилатора се усилваше а сега е
    точно обратното намалява. Ако климатроника се управлява
    от компютър мога ли да го рестартирам или е нужна
    диагностика?
    Първо - пипал ли си нещо за да се стигне до там. Каквото и да е било, особено съпроводен с изкл. на акумулатора?
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #3
      Извади конзолата и почисти буксите на модула на климатика.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Извади конзолата и почисти буксите на модула на климатика.
        Бързи, смели, сръчни - дай да разглабяме и сменяме без да мислиме
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
          Първо - пипал ли си нещо за да се стигне до там. Каквото и да е било, особено съпроводен с изкл. на акумулатора?
          зимата сменях акумулатора а пролетта ламбда сонда
          но и в двата случая беше студено и не съм пробвал клима
          троника

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от fastedy Покажи съобщение
            зимата сменях акумулатора а пролетта ламбда сонда
            но и в двата случая беше студено и не съм пробвал клима
            троника
            Гасиш колата, след 10 минути изключваш минусовата клема на акумулатора, изчакваш поне 45мин., включваш минусовата клема, изчакваш 2мин., чак тогава даваш на контакт и не палиш 1мин. Ако след това имаш проблем - на майстор
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              Бързи, смели, сръчни - дай да разглабяме и сменяме без да мислиме
              Така е в нашия сервиз. Не мислим като работим.

              Сега сериозно. Щом го казвам, значи имам нещо предвид.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Така е в нашия сервиз. Не мислим като работим.

                Сега сериозно. Щом го казвам, значи имам нещо предвид.
                Хубаво, ама първо се правят нещата без разглабяне
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #9
                  Аз пък никъде не видях да пише каква е колата...
                  Двузонов ли е или не климатроника?
                  Тва дето ОЕМ пише наистина има смисъл независимо от точния модел на колата, ама другата "адаптация" на 156 преди вътрешния фейс....???
                  Със същия успех може да си размени и предните и задните гуми
                  Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                  Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
                    Аз пък никъде не видях да пише каква е колата...
                    Двузонов ли е или не климатроника?
                    Тва дето ОЕМ пише наистина има смисъл независимо от точния модел на колата, ама другата "адаптация" на 156 преди вътрешния фейс....???
                    Със същия успех може да си размени и предните и задните гуми
                    156 1.8 то му пише в профила

                    Comment


                    • #11
                      Сега остава да познаем дали е вътрешен или пълен "фейс" или е преди 2002г.
                      Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                      Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                      Comment


                      • #12
                        Става въпрос дали е с климатик или с климатроник, независимо дали е с еднозонов или двузонов. Това, дето съм написал е първата стъпка. Втората е издухването на датчика за температурата в купето и дали точно му отчита външната температура. Третата е - майстор
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment

                        Working...
                        X